Snäckisen i sin nya dräkt=)


Kunde inte bestämma mig vilken bild som var finast så lägger upp båda=)

Snutte Fian=)

Tänkte vi inviga i fredags men det var så varmt när vi skulle till Ikea så vi fick klä henne i lite bomulls material istället.
U s ay here we go!!=)

GUmman var för övrigt helt underbar under hela dagen. En liten trött och grinig tjej bara där innan vi skulle hem och innan vi skulle äta på Max.
PÅ Ikea köpte vi bara en expedit hylla som ska in i snäckis rum, nån dataförvaring, lackhylla och små saker.
KOm hem med saker under 1000 lappen=)
Just ja köpte gardintyg oxså. Egentligen rätt så höstiga men jag har inte sommar gardiner till vardagsrummet så jag tänkte ta mej faan sätta upp dessa i förväg bara för att!


Kommentarer
Lisa

Så fin onepiece :-) vill oxå kunna sy!! :-)

2012-05-27 @ 18:28:07
URL: http://lisabjornfot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0