Söndagsregn häng i säng.......

Idag har jag mamma och Emilia besökt min mormor och morfar ute i bensbyn!
Så här fin var Emilia i dressen hon fick av mormor när hon föddes=)

Var ju en söt liten mössa med öron med oxså..

Gammel mormor blev en favorit hos Emilia då hon botade både mag ont och fick en massa gos=)



Sen gödde morfar mej med blåbärspaj, bulla och sju sorters kakor typ..
Gött men mätt blev jag.
Morsan och jag drog en sväng förbi barnenshus där mormor köpte gumman en bebisborste till lång håret i gethår..mjuk och gosig!!
Sen köpte jag en lampa, touchvantar och annat smått på Dollar store.
Därefter däckade vi i sängen.
Efter lite nackträning med farsan har vi varit på en kvällspromenad för solen dök ju upp till slut=)

Det var allt vi hunnit med idag=)
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0