Tattoo time, prom och bebis mys!!!

Idag for älsk iväg för sin tredje sittning av half sleeven på North tattoos...

När vi vaknade passade vi på att ta en lååååååååång prommis..eller ja det tog en timme=)
Dagens mami.....

Sol och härligt i luften!
Sen rann tiden bara iväg åså kom Anniz, Steffo och deras barn Edwin och ny bebisen Klara och hälsade på=)

Fikade och en pratade massa...PÅ tok för längesen vi sågs sist!
Fick ytterligare en present i ala leopard anda!

Ni vet allt vad vi gillar hehehe=)

Passade på att fota bebisarna tillsammans!!

Gullungar=)

Tiden rann iväg där med så helt plötsligt var kl 19 och den där grillningen vi planerat kändes lååångt bort.
Så ikväll blev det en rulle från Kebabhuset=)..Mums!!
Funderar på en tidig kväll idag och upp tidigt imorrn och söka en baby sitter..
Tror gums är less på att ligga och kolla i taket!!


Kommentarer
Karin

Haha tack sötis! Har Emilia frågat efter mig?

2012-05-04 @ 23:06:04
URL: http://jagsyrminaegnaklader.blogg.se/
elin

mosters älskade bebis.. jobbar så mkt att jag inte hunnit förbi alls men tänker på er helatiden <3 slutar tre i veckan så kommer förbi edwin vill ju hälsa på¨sin kusin ;*

2012-05-06 @ 17:35:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0