Torsdag- Mvc besök, mormor, tvätt och mys........

Idag vaknade lillan först kl 6 sen väckte jag hon vid 9 för lite mat..
Sen var hon piggelin så vi invigde moster Karins baby filt och låg å kikade på gossedjur...


Kring halv elva kom jag på att just fan boka tid hos MVC var ju suuuuuuuuuuuuuper viktigt enligt barnskötarna på 56an.
Helst redan på fredag sa dom men se där vi fick komma rredan idag=)
Vanligtvist kommer ju en från BVC på hembesök första gången men eftersom hon är för tidigt född så blir första besöken hos min barnmorska idag och nästa vecka, sen i slutet av månaden kommer hon hem till oss=)

Mamma kom hit med hundarna och skulle sitta vakt åt Emilia medans vi hade tvätt tid kl 14 men den fick älsk ta själv medans mormor följde med till stadsviken=)
Vädret har ju varit hattigt idag men jag veeerkligen ville inviga mina nya gröna skor så vi trotsade regn/haglet och power walkade dit. Hem var det ju strålande sol och super härligt!!!

Lillan hade gått upp massor sedan gårdagen men hade då redan ätit tre gånger idag och var full i magen=)

Vi pratade om olika råd om amning då jag bara fått igång ena bröstet typ.
Boven kan vara mitt piercing ärr....
Men vi kämpar på där och fick fina råd om de och annat oxså=)

På vägen hem ringde vi gammel mormor som kom förbi med min favorit... Blåbärsbullpaj!!!!!

Däckat i mormors famn..=)


Fick en present till Emilia. GUlligt set i rosa=)


Snart börjar man vara i fas med livet igen....eller vem skojjar jag med..
Har en låååååååååååååååååååång to do lista.
Får ta en sak i sänder=)
Haha..
Nu en film!!
*puss


Kommentarer
sussa

hihi den där outfiten har vi me ;)

2012-05-03 @ 22:08:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0