Valborg!!!

Så här såg de ut förra året på valborg!2007...Jag å Emmsi=)


image2




Idag börjar en ny fas i mitt liv!!!Jag ska börja blogga!!!!Så här började min dag!;
Vaknade upp kl 12 av att jag fått en massa sms av att de va så fint väder ute!ja bara att stiga upp då tänkte ja!!!Älsklingen som lyckades pajja sin mobil i golvet igår å som förövrigt är i afrika hade lyckats få tag i en ny mobil idag så nu kan vi smsas igen=)yeah!!!
dagen började iafl med en tallrik gröt som vanligt!!sen mötte jag upp underbara Ronja på stan. Sen har hon shoppat å shoppat å jag har bara kollat på=)!...eller ja nästan!En tröjja blev de!
Slutligen avslutade vi våran dag med två koppar kaffe å lite choklasfika på Roasters!Premiär fika utomhus!!!Underbart!!!Längtar tills min Boo kommer hem!!!nu bara 5 dagar kvar!!!


Kommentarer
Ida

Vad roligt att du börjat blogga, ska jag se till att läsa ofta! :) Guu vad jag saknar er, var ju så skoj förra valborg! Men jag kommer upp nån helg! Kram kram

2008-04-30 @ 18:07:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0