Hipp Hipp Hurra!!!

På allas födelsedag!...Augusti är en månas då många fyller år!
I fredags firade vi min styvfar Ulf som fyllde 50 år!!Jädrans vilket party de var=)....Jag var dock lite sliten sen torsdagens röj på kalaset så tog de hyffsat lungt!!..Men träffade släkt å nära som man inte sett på ett tag--å dagen till ära så köpte jag å syrran ett stort systemet "paket" toll present...DEn innehöll massor av öl, ölkorv, snacks, å två wisky flaskor=)..



Visste inte riktigt hur jag skulle slå in allt så wiskyn åkte i en sko kartong å alla ölflaskorna fick en fin rosett på toppen=)!!

Åh idag Tisdag 5/8 Fyller min syster Elin 27 år!GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter som dom ska flytta så var fikat hemma hos mamma i stan...skönt för mig med gång avstånd=)...fick i mig lite fika å sen var de present dags...tråkigt eller kul men jag köpte smink åt henne....jag vet att hon loves it å de e alltid nå som är slut=)...Köpte framför allt vårat (Pashion)populära  Lip Injection, Plumping Lip Gloss från Too Faced som ger riktigt kyss äkta läppar...å ja..de pirrar å funkar faktiskt...  Lite information till er nyfikna:
Beskrivning:Drömmer du också om att få större läppar utan plågsamma ingrepp? Too Faced har lösningen.
Lip Injection innehåller bland annat vitamin E som ökar blodcirkulationen till läppområdet vilket ger en fantastisk plumping-effekt.

Användning:
Applicera glanset på läpparna, inom några minuter kommer du känna ett pirrande, läpparna blir upp till 20% fylligare.
Kostar 190:- På Pashion luleå

Nu ska jag krypa ner i soffan å se en film...myyyys


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0