Lördagskväll!

har ju som sagt var varit ledig idag....gick vad jag tänkte mig en snabbis på stan för att träffa maria l å prrova en skjorta för att sen gå hem,,men tjej som man är slutade de med att jag köpte en skjorta, mascara, sjal,  väska å ett par solbrillor=)..kul att shoppa å billigt blev de!mkt rea prylar...Var även förbi mitt gamla jobb Cubus å pratade lite med goo Elin-...SÖT!..
Dagen var planerad nykter och storstädning!Nu kl 22;04 är jag än nykter , har stor fixat och har för ett tag sen varit å handlat lite frukost på willys å godis...jag har blivit beroende av Palle Kuling..kan äta ihjäl mig på dom..men ont i käkarna får jag..åså blev de Never stop choklad.....
Hundarna fick var sitt gris öga men just nu sitter Donna på soff kanten å dreglar efter tingys öra fasten dom smakar desamma..haha mina små söt barn=)....ska nog para Donna nästa löp!Kan nog bli riktigt söta valpar!!
Nu ska jag äta lite mer snarra å zappa mellan mina hundra nånting kanaler..
Imorgon blire defenitivt en promenad=)..troligtvist till far?!


(Donna valp)






Eftersom man inte får sig några egna bebbisar så får Donna bidra lite grann till hushållet=)..hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0