Måndag kväll

Mia ska vara åt sig  duktig!!Tar på mig promenad kläder, på med musiken ut genom dörren hinner tio meter å de börjar regna=(..eftersom jag bara hade bomulls kläder på mig som suuuger åt sig fukt å blött så gick jag mina 8 trappor eller nå tillbaka till läggan=(....Orkar inte vandra runt med paraplyy så åter igen passar jag min promenad..kilona vandrar uppåt...får väl tänka positivt istl att man får sina fina former tillbaka..miss my boobs..
Idag har de har Uffe puffe varit och borrat fast mina smink hyllor!Yes Äntligen=)...jag vill ha ordning och reda å de har de inte varit på sistonet=)...
Jag äger ganska mkt smink å att ha allt i samma låda funkar inte för mig så därför har jag gjort hittils åtta lådor där jag delat upp i kategorier; puder å foundations, eyedust, single eyeshadows, duo eyeshadows, mascaror å eyeliners, läppglans å läppstift, en låda läppglans och läppstift jag använder ofta , den sista är de lite allmöjligt i.
Jag äger nog smink för flera hundra tusen..But i love it=)..får aldrig nog
Nu ska jag se en komedi på Tv 1000...Imorgon jobb heeeela dagen å kanske en prom=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0