Söndag kväll!

Inte har jag gjort mkt idag. Sett på tv . Legat i soffan till kl 18. Då kom fyllo Niklas hem å såg inte allt för fräsh ut=)..haha rishög. Tog oss en dusch sen laga mat. Blev Fläskfilegryta med pasta..Ides inte mäta pastan så blev typ en portion så vart tvungen att varma en macka oxså=).. Sitter nu återigen framför tvn å dricker lite juice ...Vart lite små depp idag som vanligt, så någon långprom har de inte blivit..en anna dag. När A-K kommer tillbaka från sin semester om en vecka eller två tror ja de va då jävla ska vi sötta igång igen..som skönt att få prata av sig med henne=)..
Veckorna rinner iväg å de känns som man gör för mkt men får ingenting gjort?
Ni vet.

Ungefär så här känner jag mig just nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0