sovmorgon!SHIET

SHIT SHIT SHIT!vilken dålig start på dagen....vaknade up typ TOK deppig....åt lite flingor kissade hundarna och for till Karins jobb för att sy klart Helenas bröllops klänning!Inte mkt rätt har gått till där..den är ju nämligen vit och har därmed fått en massa fläckar på sig!men dom har vi som tur vad fått bort. Idag  var det fållning som gällde..meter å meter av piller sömnad å fix...men rackarns vi fick till det!
Kl 17 kände vi att arbetet var klart och tog oss en runda på stan..jag fyndade ett par svarta arbetsshorts, nyckeknippe och ett par rosor till håret=)!..dom ska jag ha i imorgon på ny jobbet=)!!spännande...snart ska jag och Niklas fika lite left overs från härom dagen ..jag tycker inte om att kasta mat eller nånting alls för de första..de jag däremot inte heller tycker om är att jag gått upp i vikt..fy faan...eller jippi!beror på vilket sett man ser de från...tänk den dan man slapp tänke på sitt utseende..den dagen vill jag finnas till...nu e jag bara trött å grining för jag är aldrig Nöjd!!!
nu bullabärpaj!mumma bläääääää

hb401barpaj.jpg




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0