Mmmmm Gäsp!

Trötteri jag idag!!!!!!
Men en kort halvtimmes prommis med hundarna blev de efter jobbet iafl!!Sen kom Frida förbi så vi har snackat skit och fixat lite hår slingor(exctensions,löshår)  in i hennes egna=)..För lite utfyllnad längd och form=)


Så här stilig blev hon=)

Hahaha ........KlocKrent!

Nää men vi fixade å så här blev de på rikt!


Nu efter några sura kryptoniter ska jag nog sooova....Nä lösa några korsord sen somna=)..Imorgon blire roligare grejjer då plånboken måste fram!!Wiei

                                                                

 
Peace och mys från mig å Donnsi.


Kommentarer
Ida

Jiiihuuu snart drar jag iväg uppåt! Ska bli så skoj att komma upp en sväng och få göra något roligt! Hoppas den här arbetsdagen går fort nu! Ses snart!

2008-09-11 @ 08:21:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0