ARG!!!!!!!!!!!!!!!

Efter att Erik tvingat mig styra upp nå inför kvällen medans han åker hem å fixar sig ...Middag film what ever.
Så lägger han sig å somnar???????
Arg avstyr jag allt.......
Blir sugen på lax och potatis med god sås men kul att laga mat te sig själv??
Gör en ostmacka och ett glas tranbärs juice. Tar upp brickan och glaset. Försöker stötta de med hjälp av magen men de öööööser ned saft över magen , byxor och sockar pch att inte glömma GOLVET!!!!!!!!
Arg som fan sätter jag mig i soffan och äter min nu dyng blöta smörgås som smakar saft och äkel.
Dricker ..Ingenting för drycken e ju redan på mig...
Jag är Arg...Vill ha öl och ostbågar..Skiter i den här jävla kvällen!Tack för den du.
Arg på saften..inte Erik alltså..eller jaa lite kanske=)

Dagen som varit då?
Drogs upp tidigt ur sängen..Lugn fika och tv på morrn. Bedrar oss mot Elli å Johan där Ida har magsjuka...BLÄ
Planen var att åka å grilla någonstans. Vädret sög idag men jag ville ha svart kol grillad korv!!
Hundarna är med..Alla 5.
Far till Hertsö träsk där de e fullt med folk..ingen bra ide tycker vi med alla hundarna.
Lövskär då?Kör bil..långt...långt...evigheter bort.
Till någon gård..Där finns ingen grillplats men däremot en fika stuga!
Chekar in oss och tar oss en kopp kaffe med våffla!
Men Mia, ja jag vill fortfarande grilla korv!!Så vi åker tillbaka till träsket där de nu e öde!
Nice så fick mig korv och ännu mera kaffe=)!
De va mysigt!Och nu ser jag solen lysa så nu vill jag ha ännu mera öl.
Folkbärs får de bli då systemet e stängt. Nä nu går jag mot willys....Bitter och Blöt!




Kommentarer
FRida

Hej svejs lingonfejs! vilken mysig prommis vi fick igår. Hoppas det lättade dina sinnen lite.. PÖSS!

2009-04-06 @ 11:32:00
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
erik

Nu tog du väl vi. inte tvingade jag dig o hitta på nå för kvällen =)

2009-04-06 @ 22:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0