Diva Make Over!!!

Toppen då alltså som jag köpte igår=)!!!
Före

Och några bilder Efter
   

                                                           
Försökte mig på en rosett frisyr för förstå gången!Gick si så där och de va mig tusans svårt att fota själv=/!!
Men fan de e en sån jävla strålande super dag så jag skiter i vilket!!
Sitter här i soffan och dricker en folkbärs och lite onion hjärtan!!Njuter av solen och har sötaste Donna liggandes breve.
                              
Ska snart köra till willys och köpa grillat till ikväll samt potatissallad som Johan har beställt=)
Lite vanlig sallad oxså kanske=)
Senare när solen dragit iväg från balkongen ska vi åka ett gäng till Johan minus Elli och se på film och äta nybakade bullar som Ida bakat idag=)!!
Life is Lovely days like this=)!!!!!!!!!!!
                                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0