Hurray for SHOPPING!!!!!!!!!

Fyndat och slösat mer än jag skulle!!=)Men bättre mår jag ju nu iafl=)!!
Var tok mkt folk på stan..E de fortfarande påsklov måtro??Jag har noll koll...
Gick in till stan med mina höga kilklack skor och även hem...Fy fasikens så ont de gör i fötterna=(
Men med mig hem blev de iafl.....
                                     
Ljusa stentvättade leggins från Vila 300:-
Randig längre topp gammeldagsrosa/benvit, Med fickor från Monki 250:-
Randig längre topp Blå/benvit, Med djup rigning i ryggen från Diva 199:-
Till Diva toppen köpte jag även två guldknappar och band som jag ska sy fast på armarna=) 19.50:-
Rosa matchade kul örhängen till Monki toppen 29:- åså ett par hjärt örhängen med zebra mönster i 29:- från Ur & Penn
Trore va allt=)!
Känns bra nu va=)!!
JA

Haha en annan rolig mening hörde jag nyss på programmet Semester svenskar.
En brud som bokat dubbelrum. Men vadå det är ju bara ett rum??
Hahahaa shit vilken dum brud!
Sen försöker hon få resebolaget att ta skulden fastän hela världen vet väl om att enkel rum är en säng och dubbel rum är en dubbel säng eller två sängar??
              *Asg*
Nu måste jag tupplura!Är heeeeeeeeelt slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0