Någon som vill ha en vit kurvig chihuahua?

Kräver konstant uppmärksamhet och släpper enorma vita hårstrån över allt!
Omöjliga att dammsuga bort då dom kilar sig fast som en ny päls i alla tyg och sömmar.
Hon heter Donna och är en go rund hund med dom mest fantastiska ögonen.
Älskar henne.
Men.... just nu..När man sitter med lap toppen i knät å ska göra arbete på datorn så vill jag verkligen inte klia din mage för 78e gången idag!!Hur söt du än e!!!!!!!!!
              
Tror Hon saknar Tingy love!!!!!!!!!!Men om en vecka kommer han hem=)!!!
De blir mys och åter igen stress mage då han har damp och aldrig kan vara stilla!!
Hoppas på att Elin lekt klart han=)!!

Nä nu måste jag fortsätta med mina likviditets budgeter! AAAAHHHHHHHH..Urck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0