RAP!Proppmätt...

Godeliga tacos med älgfärs blev de te middag!
Nu sitter jag med färg i håret..Mörkbrunt underhår och kastanj på överhåret.
Lite oroad e jag över att jag köpte en annat märke på kastanje färgen än ja brukar ha å den ser mkt mörkare och rödare ut än den jag hade sist!!Får se hur de ser ut sen efter duschen=)
Kletade även in färg på Erkan..Vette fan vilken färg de var eller blir!Spännande=)

Dagen ida har vart heeeeelt underbar!!!
Gick ju till Fridas jobb kring 14 och solade..Sen gick vi hem till mitt gamla kvarter Kungsgatan.
Upp till Fridis där vi gjorde mackor på nybakt bröd, saft och Kaffe!!
Sedan tog Frida väskan på ryggen och jag filten under armen åså begav vi oss till Gråsjälören!
Sen satt vi där och mummsade gott och pratade smått..Bara njööööööööööööööööt av dagen=)
        
               
När Erik jobbat klart och tränat spenderade vi resten av förmiddagen på diverse sport affärer och hittade de perfekta skidorna!Samt ett par brillor!
Nu Övertorneå e vi snart på G!
Nu ska jag hopp i duschen!Hej hopp gummi *nopp*


Kommentarer
FRida

sweet

2009-04-07 @ 20:59:52
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0