Black And White!

Tidig morrn på work idag...Sminkade mig mkt plus lite extra på jobbet då de varit så lungt idag......Blev svart å vitt.

Sminket ser allltid så bra ut på morrn men på kvällen nu när ja slutade såg man ut som SHIT!!
Hann inte göra nå med håret så tuperade de lite å upp i en snodd.. Jag måste verkligen hjitta på nå med min frisyr!?!
När jag har långt hår vill jag göra nytt när jag gjort nytt vill jag ha mitt långa hår?!?Alltså behåller jag mitt hår men kanske ska man färga de???Hittade ett Mkt gammal foto på mig å Cubus Emma där jag har typ blekt koppar slingor eller nå?Ljust sere ut att vara iafl!
Aldrig e man då nöjd.
Till helgen bär de av till Övertorneå!!!Vi ska åka skoter, grilla korv äta limpa med varm oboy MUMS!
Sen mot Kvälla blire bastu å BÄRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grymt sugen å jag ser fett fan fram emot de!=)
Imorrn blire fika på stan med syster!typ äntligen! Eftersom ja i måndags endast kom hem med ett fiberstärkande nagellack och en blå eyeliner så håller jag nu på att ladda om så jag e på shopping top imorrn=)!!
Ska ta mig en fet kopp cappuccino på Mat å Prat!Sen ska jag fan ha en ny huvtröjja!!!!!!!!
To Night , hot tubb and bubbles!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0