En vecka sen ja bloggade???

Ja då va de väl dags igen?!=)
Sitter framför days och har precis avnjutit min lunch!!Jag har alltså ätit riktig lunch..Inge fil the å macor utan retser från igår..Enchiladas med sambal quorn och en massa sallad med avsvalkande creme fraihe!
Riktigt gott!!Hatar ju nämligen att äta rester därför brukar de bli frukost till lunch oxså=)!
Har haft ena otroligt härligt avslappnade dagar nu förra veckan..Åså i lördags fyllde johan 26 År!Grattis igen!

Johan Funck
Det firades ju givetsvist med en massa fest=)!!!Och de bjöds på tårta och smörgåstårta..men eftersom jag fått en otrevlig kula på magen avstod jag från de men åt lite chirra iafl=).......Chips e ju ett måste till ÖL!!!
Sen drog vi ut..Folk trodde att om vi åker in kring 24 så slipper vi kön till Olivers...?..Ja eller hur?
Löningshelg och de va ju fan kö  ändå ner till vattnet..
Nä vi invigde Cleos nya koncept!?!?!?Nå väl kul som fan hade vi!
Alla var överberusade utan Ida..För Ida äter pencillin=)!

Lite mer bilder...............

Misen ser olycklig ut=(=(......
Men Elli däremot var snyggast för kvällen=)!

Vi övriga......


Jag glömde som vanligt kameran hos Elli och Johan!Men vi ska dit ikväll å spela kanasta så får väl bli lite fler bilder då=)!
Nu i veckan e jag lååååååååååååång ledig!Så min plan va ju att promenera isvägen varje dag men igår gick ja en runda på nästan två timmar så fick en stor blåsa under stor tån åså ont i vristerna å lite annat så ja skippar fan de...
Tror ja kanske bara går förbi stan en sväng...de va förjävla längesen!
Nu ska jag iafl se klart Days...Igår såg ja på Rachel Ray och blev inspirerad av ett recept så idag ska vi prova på de!!
Hoppas på mumma annars blire grillen idag haha
Pussen kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0