Festens Grymmaste POSE!!!


Hahaha ja döööör när jag ser den här bilden!!=)
Men de e väl klart man bjuder på sig själv när man ska fotas=)!!

Efter att i lördags haft typ den pissigaste dagen på länge..Jag var sur å grinig å bara ville Ingenting!!OFF
Gjorde mig en drink , spolade upp lite bubbel bad och fan låg där en halvtimme å tjurade medans Ida hämtade lite gäster med bilen!Men shit så på jag vart sen då!!!
Satte på lite Mia dunka dunka musik..Fölket strömmade in å de blev ju fan en riktigt lyckad fest!!
Här e lite mera bilder!!





Hehe kvällens roligaste e ju när Söt Elin kommer tillbaka till oilvers å tror sig ha glömt hemma nyckeln hemma hos oss.
Så jag och Elin prommar hem i fyllan..Har oss ett härligt långt prat...Väl hemma så säger ja att fan Elin jag tror att du har nyckeln i väskan...
Elin söker..ingen nyckel..Jag söker känns som att de finns en nyckel däri säger jag men väskan e typ monsterstor så vi tömmer den å hittar den fan inte.........
Va FAAN!!!!!!!!!!!!sov här säger ja=)...Elin gräver en sista gång!!OCH där i en gömd liten ficka fanns den=)!
Precis som jag anade!!Så elin fick sig en prom hem efter de å nyktarde säkert till så gött!!!
Jag somnade in djupt medans Ida fetade loss på MAx!!
Åh max jag vill ha nuuuuuuuuuuu..EN maxburgare med massa onyttigt ost å dressing!
Men onyttigt!
Nu e kl 11..Jag ska baka och min deg borde nu vara färdig jäst!
Ida ligger å sover så tänkte bjuda henne på några nybakta Havrerutor till Frunch!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0