Jag är grym!!!

Jag har precis varit en sån där härlig Combo som medans Ida ligger å sussar så fint.
Så har jag städat bort HELA festen!
Alla glas är diskade. Borden torkade. Ölburkarna bortplockade. Allt e tip Top!
En eloge till mig själv=)!.
Vaknade tidigt idag....Själv=(...de suger balle.
Igår var iafl en Svin bra fest!!Alla hade jätte kul!Hoppas ja iafl=)
Fanns väl vissa som man tyckte mindre om igår..inga namn sagda men ni vet vilka ni e!!!!
Men bara att ignorera idioter , Jag är en party pingla för de=)!
Nu sitter jag själv vaken..Alla verkar sova fortfarande å jag känner mig som en super laddad vitamin bulle som vill ut och inviga isvägen=)!!!!!!!!!!!!!
Blev en Jävla massa roliga bilder igår!!men vet inte vart Idas datakamera sladd e så bilder kommer latah!!
Nu ska ja surfa vidare!
Se ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0