Lat dag..............

Vad gör man en dag då man inte vill på stan å slösa pengar?
Hälsa på mamma för en kaffe??Nää hon jobbade länge....
Fika med Elli på stan??Nää hon hade stallet...
Ta en prommis??Nää har ont i bena.....
Vilket ris man vart idag hahah
Eller ja har ju för sig spenaderat lite tid på att testa min nya mascara Vibrato mascaran från Lancome!
Japps den vibrerar medans man målar för att riktigt komma åt fransarna=)
Riktigt bra faktiskt!!
Sedan har jag klämmt in kulmagen i mina lewisjeans..å yes dom passar fortfarande!(ångest varje gång de ska tas på)
Lockat håret Med Idas super locktång..Så nu sitter jag här fin i håret å taighta jeans!

Ska börja laga mat sen åker dom fan av!!!!!!!!Mens uppsvullen mage gör sig inte bra i stumma byxor...
Nä  men om man sku göra nå vettigt......Kanske en Bio ikväll?Börjar känna mig rastlös....


Kommentarer
Tesa

Du har INGEN mage....=)

2009-01-28 @ 12:25:00
FRida

Hej miiisss! Kom förbi mig och sola!

2009-01-28 @ 22:47:47
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0