Pallar inte med stressen.

Igår åt jag ost och kex tills jag ville spy...................Idag morse va jag fortfarande i ett fetto koma.
Men äntligen så hyrde jag Shark Swarm igår!
Men trötta som vi va somnade vi redan efter bara en timme å nu återstår 1h å 30 min innan jag kan uppdatera om hur suveränt bra den lär vara=)!
Ikväll har jag varit på utbildning med jobbet!med oss hem fick vi var sin HUDKRÄM
 och ett nytt puder som inte kommit ut på marknaden än...
Lotionen är redan på facet å de känns lovelyyyyyyyyyy...Mer kan jag inte berätta=)!
Imorrn jobb mera jobb å Bror fyller 19 år!AAHHH
Jag är galet stressad över tusen saker att göra.
Mag ONT!!!!!!!!


Kommentarer
frida

Jag hoppas om inte annat:P

2009-01-20 @ 13:52:49
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0