Bagare Mia!!

Håller på att baka bröd!Ett gott frukost bröd som jag helt enkelt tänkte göra i storre bitar till hamburger bröd!
Är ett super nyttigt bröd med go kross blandning i , linfrön och idag satte jag även i solrosfrön=)
Mumma!!
Receptet kommer från Eriks mor men jag lyckas aldrig riktigt få till dom lika goda som hennes=)
Nu ska de jäsas iafl och jag ska hoppa in i duschen!
Har varit på Ormberget imorse i nästan en timme så nu svider de i mitt skavsår som aldrig vill läka samt att jag alltid får ont i knät när jag tränar mkt..
Kanske för att jogga inte riktigt e min grej å jag ser ut som en haltandes full hare när jag springer?!=)
Men de börjar iafl ge resultat!Känner mej slankare samt att byxorna blivit för stora så fick stanna och dra upp dom flera gånger idag=)..Me Liki!
På schemat idag står iafl nagelfixning efter bakeriet, sen sätta mej ute på balkongen och sola samt läsa å skriva en massa.
Grilla hamburgare till middag sen en prom runt sjön åså blire bio med Änglar och Demoner!
Men först av allt en härlig dusch!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0