Tänk positivt, Tänk positivt, tänk positivt.............

KÄnner jag har en klump i magen på väg upp ...Jag försöker svälja ned den med hjälp av positiva tankar.
Men dom är just nu få....
Älsklingen kommer hem idag de e de viktigaste!!
Ska in till stan och söka gardiner..Kanske om jag hittar ett tyg så jag får sätta mej ner å sy så tänker jag på annat.
nää nu e klumpen i halsen och tårarna vill ut.
Men jag Vägrar!!!!!!!!!!
Ska ut med hundarna nu...tänka på annat åså göra mej frukost!!
Kanske orka göra mig fin idag..de va ett tag sen=(...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0