AAaaahhhh HJÄLP!!!

Hud problem!!!!!!!!
Varje år mellan höst vinter får jag torr hy och får då även problem med att hitta bra hud krämer.
Oftast börjar jag med en för tjock och då får jag finnar.
För att motverka finnar å glåmig hy e ju ljus terapi bra..solarium för min del!
Men....
Nu mot min fasa så kollade jag mej närmare i spgeln å min hud har blivit Riktigt jävla FUL!
Större porer och misstänker sol skador..buhu...jag som allti haft så fin hy!!
Så om nu någon duktig hudterapet skulle läsa mitt inlägg eller någon annan med likande problem så snälla ge mej råd om vad jag ska göra!?!?!??!
Om jag slutar sola nu kanske huden går tillbaka å blir fin igen eller ska jag redanse ut som en 40 åring??
=(..snyftar för mej själv...

Ge mej flawless skin again!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minus rynkorna då=)=)

Btw Kanske mörkt hår igen?!?!?!??!!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0