Det BÄSTA med hemma gjorda hamburgare

Det BÄSTA med hemma gjorda hamburgare är att man får sätta på 3 ost skivor istl för bara en som man får på Max=)
Till dressing satte jag beasåsen som blev kvar från söndagens pizza!
Det blev ju AS Gott!!!
Planen ikväll va att svänga förbi Karin å se Idol och äta frukt sallad med henne å Kirsi..
Men när jag kommit hem och kissat hundarna va ju klockan redan kvart i åtta å då var de ju bara å börja laga mat (hamburgare)..
Så kände att innan jag sku hunnit dit sku klockan vara nio eftersom jag inte har någon bil idag som tar mej=(
Men de e mys med hundarna här hemma istl!!

KÄnner mej lite konstig i halsen så när Idol tar paus ska jag göra upp en bad och sätta mej däri med en Wisky i halsen å hoppas på att om det är bacilusker i halsen så ska dom DÖÖÖÖÖÖÖ..
Sen ska jag sätta på en film..Return to de blue lagoon...
Uppföljaren till Den blå lagunen som var en STOR favorit film hos mej som yngre!!

Ha ett riktigt trevligt Fredags Mys allihopa!!!



Kommentarer
FRida

ajm konstig i halsen också!

2009-11-14 @ 10:49:39
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0