DONT Bake this at home!!!

Mumma lussebullar tänkte jag!!!
Så köpte en färdig Lussekatt mix på Ica Maxi för 24.90:-
Billigare än vad en saffrans påse kostar=)
Men så efter att degen jäst..inte dubbelt som de stod på paketet.
Så blev de 18 st bullar..inte 25 st som de stod på paketet..
Iafl så rullade jag fint mina bullar å när de jäst klart såg de ut så här!::

Sååå ihop jästa att de inte ens ser ut som lusse bullar=(
Och Efter jag penslat på äggulan så sjönk hälften ihop till en platt ful sak..Buhuuuu=(

Så kööp INTE Kungsörnens Lusse katter med saffran.
Men smakar gott gör dom säkert=)!!!
I övrigt har jag jobbat sen sju imorse och har sovit svina dåligt och vaknat hela tiden..
Avnjutit ett skönt bad nu på kvälla och nu ska vi avnjuta en lussebulla var innan vi ser på 2 and a half men!
Imorgon ska vi åka med Donna på röntgen för att kika på valparna=)

Hehe hon har blivit så stor att hon mest bara ligger på mattorna nu då hon inte orkar hoppa upp i varken soffan eller sängen=)..Söt skrutt!!

Wieh!Pöss å Hejs!



Kommentarer
Tesa

Men oj vilken pannkaka :) Är nog bättre när man gör själv, hoppas de vart goda iaf... Och du är super snygg i håret, tycker inte det är för mörkt...

2009-12-01 @ 16:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0