Har efter lunchen hunnit med........

Att promma till Frida hela 5 minuter över bron för att dricka en delicious kaffe med skummad mjölk=)

Frida var sjuk å ville inte va me på bild=)

De va mkt trevligt med ett tjej snack!!!Thansk friis for company!

Sen trallade jag vidare till stan..
20% på Twilfit men inte en endaste Bh i min storlek..suck för big titties!
In på jobbet och shoppade koftan jag spanat in=)...Bild kommer imorrn!
Förbi Hm för att ..hmm..??vette fan..
Men hittade en present till både Edwin och Erik!
Har ju egentligen köpstopp till jul men julklappar går bra och arbetskläder!!!=)
Sprang förbi Bik Bok men fyndade inget där åså sa jag hej åt karin på hennes nya jobb!
Sen slank jag in på Guldfynd för att stödja bröst cancer fonden!

Dom hade äntligen fått in armbanden igen!!!!!!Så passa på kvinnor!
Ja även män kan ju få bröst cancer.
Nu funderar jag vad de ska bli för middag...Är inte sugen på nå..
Eller jo stuvade makaroner och köttbullar men de har vi inte hemma så klart=(
Donna har btw glufsat i sej ny maten galant!Hon är annars kräsen men den här maten gick ner!
Tur de för påsen gick lös på 169 kr för 2 kg..
Annars äter dom Doggy tror det är 10-14 Kg för 69 Spänn??
Men vi vill ju ha friska fina valpar så de kommer de vara värt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0