Lunch Break!

Har precis kommit hem från mitt Cv maraton.
Dock vet jag att jag är ute i sista minuten innan jul men folk behöver väl personal nästa år oxså får vi hoppas?!=)
En del lät positiva och en del var rakt på NEJ VI BEHÖVER INGE PERSONAL...
OK!
NU har jag iafl mummsat i mej go lunch med två mjukmackor ala Idas recept åså varm Oboy!
Var förbi syster ¨på jobbet och köpte hund mat för dräktiga och till små valparna om det nu blir nåt!
Hoppas hoppas!!!
NU ska jag kila till Frida i min mysiga torsdags outfit!
Blir en lyxig expresso och chokladmuffins fika!!


Sen hälsa på Anna-Karin på Bik Bok.
Bik Bok har 30% på alla varor i ordinarei pris torsdag till lördag!!!
Passa på och Fynda!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0