Max

Kvällen består av mat från MAX.

Från driven.
Ta mej faan att de blir ALLTID fel i beställningen man får med sej hem från Max drive in Luleå.
Fan sista gången jag tar med mej hem därifrån.
Oftast glömmer dom sätta ner dressingen man beställt men idag glömde dom min gräddfil i Chili Fries.
Inge big prob om de var första gången de hänt men när de blivit fel 8 av 10 gånger så borde fan inte resturangen på finnas kvar!
Fast brorsan jobbar ju där tillfälligt nu när Midgårds brann ner så de vi ju inte=)
Nu suger jag på en godis å funderar på en kopp kaffe.
Elller är det för sent för de?
Go kväll


Kommentarer
Anna K

haha det är drivens specialitet att göra fel där har jag märkt. Men f*n så less man blir ibland, beroende på felet dom gjort :P Du förresten, eldorado julmust finns på willys nu, en favvo hos mig med, go get it! :)

2009-11-20 @ 23:31:02
URL: http://annakum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0