Nov. 5, 2009

Igår var en sån där jätte härlig dag!!!
Började dagen med ett möte sen träffade jag upp Erkan darling för en lunch på mathuset!
SVin god mat. Två rätter ,en var pasta gratäng med lax och zuccini?
Tog minst av den då gratängen å moset såg så gott ut!till de biffar med grädd sås.
Självklart var pastan SVIN GOD!!!!de andra inte lika mkt fast jätte mkt mat av de på tallriken=(
När lunchen var överstökad med kaffe å kaka åkte Erik till jobbet och jag fyndade runt på Rusta, Dollar store, ÖB och andra butiker!!!Love to Shop!!
Hämtade upp syster på vägen hem åså mötte vi upp Erika och började med en kaffe på Smedjan fik.
Därefter var det faktiskt Elin som skulle shoppa!!hihi inte jag...
LÄmnade syster och Erkis efter hon inhandlat två jeans leggings å en sjal...
Med mej hem fanns en Klänning från HM med rosett. Och en grå kofta med fickor från Vero Moda.
Sen var kontot tomt=)
Hihi!!
Svängde förbi OK Q8 och hämtade ett paket från Ellos som innehöll nya sängkläder


Sängöverkast i brunt!
Ljus stake Träd. Fanns ej bild=(..
Måste ha köpt sista el nå.
Och en hudfärgad Bh att ha under vita toppar=)

Gårdagen var som ett enda stort Kalas!!!!!!=)
Saknades bara Tårta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0