Satan i gatan så jag har ONT i fötterna..

Ganska just har jag ramlat in hem och smaskat i mej stuvade makaroner och korv...
Ätes ca 2 gånger per år och då njuuuuuuuuuuuuter jag=)
Har idag börjat jobba på mitt nya Jul jobb...
Tungt som fan att jobba först 9-14, ta in massa ny fakta, lära ny kassa.
Hem kvart över två kissa hundarna, planen var lunch men det hanns inte för kl 15 va de jobb på Lindex till stängning.
Som tur var hann jag köpa en äklig banan på ica innan=)
Men nu känner jag mej snuskigt äklig av damm, penga hantering, varu upplockning mm...
Duschen lockar starkt!!
Men första hinna dammsuga och planera när jag ska hinna ringa djursjukhuset, barnmorskan, lämna in motiv på Aeon, göra .... och massa annat!
De e mkt nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0