HUndarna har blivit GALNA!!!!!!

Donna morrar åt ior och juckar på han som aldrig förr!!!Tingy fick tillbaka sin favorit leksak igår som vartit borta och förväntar sej att jag ska leka...not..
Har skaffat två hundar av den anledningen att dom TVå ska leka ihop=)
Men icket hehehe....
Får väl vara snäll mor å kasta bollen å Ior en gång eller två=)

Inatt har varit en svår natt...Erik kom hem igår å var MEGA full...
Kunde inte somna då jag var lätt irri å när jag väl somnade så började hans batteri å ladda ur å pep stup i kvarten...Så hoppade upp å satte den i laddaren..Klockan var då kanske 3-4...
Kring 6 började den pipa igen å hade säkert åkt ur laddaren men då vaknade även Erik till liv å låg å omade seig å stönade i säkerligen illamåendes tecken=)
Efter vad som kändes som två timmar la jag mej å sov i gäst rummet!Orka sova med en bakis som sku upp å jobba kl 8!!Där somnade jag så skönt in efter typ en timme å vaknade upp kl 12...
Känner mej förmodligen lika bakis som Erik var imorse men med lite kaffe på det hära så nog dagen gå an=)
Pratade med Erkki för ett tag sen å han verkade må bra nu iafl=)
Skönt för han...
HAr sen jag vaknade haft nå konstiga ryck i nedre delen av magen....Känns typ som att en liten parvel sparkar runt i grytan..men så e inte fallet=)..e nog bara allt över flöd fett som bråkar om platsen i min bulle!
KÄnns skumt iafl men kanske nån nerv som ligger fel bara??
NU måste jag fixa kaffe så jag vaknar till LIV!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0