FORTKÖRNINGSBÖTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


FAN!
Min första ever!!!!!!!!!!
Var på väg tilll Alvin och körde lungt och försiktigt runt rondellen..växlade å Gassade på och puttrade på tillåten hastighet...längre fram står polisen..
Chill pastill trodde jag tills han säger att du körde för fort där framme..
What näää..haha gjorde jag..?
De såg jag inte..vilket jag inte gjorde heller då jag körde typ 55km/h på Eriks bil som dessutom visar ca 9km/h fel..Men tydligen hade jag gasat på JUST då dom "lasrat" min bil=(..
Så jävla typiskt!!!
Jag som haft så bra dag!!!!!!!!!!!!
Tatueringen blev 500 spänn billigare än jag trodde så dom åkte in i Eriks soppa tank.
Kom hem utan shopping påsar så den rundan hade ju gått på säkert 500 spänn.
Istl blev dagens penningsumma på 3500Kr !!!!!!
Suck.
Nå väl!Alvin hade växt och var hur fin som helst=)

Donna fick träffa på Alvins syskon=) Två kisse katter som var JÄTTE nyfikna på Donna!

Nära på Cat fight haha
Jag fick inviga min fina tröjja från Vero Moda idag då jag varit ledig=)

Djupare urringning back så jag stolt kan visa en del av min super fina rygg tatuering=)=)

FAN..Nu slog de mej just att jag är inte ledig förrens nästa FREDAG!!!!!!!!!!tungt..
Bästa gå å sova snart så jag orkar med morgondagen=)
Spännande å höra vad alla "VIKTIGA" människor ansåg om våran butik!!



Kommentarer
FRida

Vart stod de och lurade då?

2010-04-09 @ 09:27:38
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Ann-Helén

Visa hur tatueringen blev dååååh! :o

2010-04-09 @ 09:45:54
URL: http://anniehs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0