Underbara dag!!!=)

Dagens Outfit!!
Favvojeansen från Lindex och ny topp från Indiska=)


Grönt är skönt!!!!!!!

Ellinor skulle hämta upp mej hemma men For tidigare in till stan. Igår när jag å Erkan tog en kvälls promenad gick vi förbi Vero Modas fönster och där hängde en klänning som jag trodde mej vilja ha.
Såg bara baksidan men har bestämt mej för att köpa en romantisk klänning.
Glottade upp klänningen på hemsidan och den såg helt okej ut!
Men på...ååhh..klänningen på var som en sago dröm=) sååå fin så fin
Och endast 199.90:-!!Ska visa klännigen på nån dag..

Ya´ll love it!
Sen gick jag för att hälsa på Elin på mitt gamla jobb Cubus.
Där var de Alla vännersdagen vilket betyder 30% på alla kläder, 25% på sminket och 15% på accesoarer.
SKynda fynda!


Jag köpte ett par bikini trollor med nitar på..grrrrrrrr
Sen mötte ja upp Ellinor si så där 10-15 minuter för sent. Var rädd att gravid hunger skulle tagit över å att hon blitt sur..men intet...=)
LIll a pyret var lugn och fin..Nu ca 30 cm..Som jag längtar tills liten ska komma fram=)



Se så vi matchade=)=)
Till lunch fick vi ungsstekt kött, go potatis, pasta å kyckling i sås å massa olika sallader.
Bakfickan har absolut stans bästa lunch buffe!!
Till efterrätt rabarberpaj..MUMS!

Efter lunch tog vi en sväng till skokanonen, dollarstore och blomhus!
Inga blommor för min del men Elli hitta en del.
NU ska jag vila upp mej för snart ska jag till Karin på middag=).
Slinga hennes hår åså Uggly Betty premiär och DH!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0