Fantastiskt god middag!!

Jag bara måste dela med mej av min goda middag jag skapat idag!
Inspirerades av gårdagens smarriga lunch
Som jag tyckte var jätte fräsch och god=)
Själv fräste jag  lite vitlök med spenat i och så stekte jag laxkuber lite brynta..
Kryddade med salt och citronpeppar. En 3.33dl laktosfri matlagningsgrädde..
Låt små puttra, servera med fullkorns pasta.
FAAAAAAAAAANFuckingTastiskt!!
Woila!!
De e typ 16 grader eller nå i läggan därav mössan som jag skippar ta av mej när jag kommer hem.
Sover även med den till sängs och med två täcken och en tjock filt!!
Lite frusen??Nääärå=)haha


Kommentarer
HeidiK

Oj va göttans det lät. Men varför så kallt? ;(

2010-12-01 @ 20:42:48
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Carro

Okej, ja eyelinern såg himla lätt ut, jag har haft niveas eyeliner och är nöjd med den men isadoras såg ju mycket bättre ut :)



2010-12-02 @ 08:16:22
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0