Juldagars update!

Dags för lite update innan nyår kanske??!=)

JULAFTON
Vaknade upp med lite feber och hals obehag....

Julafton firade vi hemma hos mormor och morfar..
God braka middag med en god jul öl till åså en snaps i hopp om att mitt halsrasp sku försvinna..

På kvällen fick jag fin besök. Käkade lite mer julgodis, papparkakor med ädelost.
Sen däckade sjuk Mia i soffan=)
Kul!

Juldagen.
Vaknade upp fortfarande fucked up i halsen men nu även med torr hosta.

(ny topp=)..)
Middag hos morsan för att fira Edwin som fyllt 10 år 22 december.

Jag som inte äter julbord fick go lax och potatisgratäng..såå jävla smarrigt!
Fick tillfälle att inviga mina häftiga stickade strumpor jag fick av mormor i julklapp=)

Hoppade i bastun senare på kvällen i hopp om att bränna bort mina hals bacillusker mej jag brände fan bara rumpan.=(
Men gott med bärs iafl och wiskey...däckade i sängen mitt under ett samtal..hahaha...trötttttt
*sorry*

Annandag Jul

HOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Försökte mej på lite mellandags rea med KArin men febern tog mej raka vägen hem efter två svettiga timmar=)
Köpte en topp iafl=)=)
På kvällen Firade vi mosters karl ute i brändön som fyllde 40 år!
Släkt och nära bekanta...mkt folk var vi=)

Jag sydde om min klänning jag fyndade på Hms rea...
Så här fin blev jag=)

Återigen toppen god mat....Blev även lite på lyllan vilket resulterade i att jag somnade åter igen på soffan kring elva tiden då vi gav oss ett försök på att se film=)
Inte lätt att vara sjuk=)
Sover som en kråka om nätterna och somnar aldeles för tidigt=)
Osociala jag=)

E hemma från jobbet nu...Kan typ inte prata längre...fortfarande varm men inte febrig..
Ingen ork men den får banne mej komma tillbaka imorgon så jag orkar fira in Nyår iafl=)
Nu måste jag vila...IGEN!


Kommentarer
Eve

Älskar den prickiga H&M-klänningen! Har klämt och känt på den flera gånger : ) Hoppas du blir frisk snart och får en trevlig nyårsafton och en bra start på året. Kram

2010-12-30 @ 18:24:59
HeidiK

Krya på dig! Jag tror att du jobbar för mycket och sen när du är väl ledig och kroppen kan koppla av så blir du så här sjuk.. Mia du måste lugna dig nu ju.. :)

2010-12-30 @ 19:46:27
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0