Söndag-Tisdag

Söndag-

Sista dagen med Alvin..buhu....
Tungt att lämna han men han finns ju nära iafl!
Bor nu på porsön med en ung tjej, sambo och son.

Saknar han dock redan=(


Måndag-
Planerat att städa och tvÄtta hela dagen lång men så blev jag inringd för jobb på Lindex så kastade på mej mina nya favvorit kläder............


Tisdag- Och dags för jobb 2. Eller snarare just nu jobb 1 då jag fått fast anställning men som går att kombinera med Lindex vilket jag tycker är utmärkt!
Många som varit nyfikna och mitt andra jobb är alltså på

RUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skön abstrakt med Lindex där jag får klä upp mej och jobba med mina intressen såsom mode, kläder och smink medans jag på Rusta jobbar HÅRT, svettigt och det finns alltid något att göra.
Också det viktigaste..Världens bästaste arbetskamrater!!!!!=)=)
Har även ansvaret där på kläder, textil och skor vilket passar mej utomordentligt!!
Ikväll ska jag jobba stängning och just nu sitter jag bara å är så jävla sugen på en kopp kaffe.
Har blivit fett beroende och får huvudvärk om jag inte dricker de på morrn...
Ändrningar i schemat i veckan som jag inte sett än..Skulle vara ledig imorrn men tror jag åker på ett pass iafl..Annars blire SNOWBOARD!
HEj svejs!


Kommentarer
Emma

Aa köpte ju grejer av dig på Rusta här tidigare förra veckan;) tänkte fråga om du hittat skridskor men det var kö efter så jag ides inte=)

(f.d alfa.blogg.se)

2010-02-23 @ 12:36:51
URL: http://darkwinged.blogg.se/
Heidi

hehe, sjukt läckra arbets kläder vi har.. ;) kul och ha med dig i gänget på jobbet :D

2010-02-23 @ 22:07:47
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Eve

Rusta är väl bra... då kan du ju luncha med Erik (visst jobbade han på Maxi? Ett bra jobb handlar helt klart om bra arbetskamrater =) Kram

2010-02-24 @ 17:17:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0