Dagens Uppvaknande......

Säger till Morsan att när jag och Erik fyller år..(tre veckorsmellan rum) så ska vi köpa ett WII som en gemensam present.
iBra ide tycker mammsen som tyckere e skojj hon med=)
Men hur mkt fyllde nu Erik frågade hon..
27 år gammal svarar jag.
Hahaha snart trettio. Gammel gubbe hahaha
Men då är ni ju lika gammla säger Mamma.
Nä men mamma..Jag fyller ju faktiskt 26 år iår. I Mars du vet?????
De skiljer faktiskt ett HELT ÅR!....
Mamma skrattar och kollar snett på mej.
 Men du fyller ju 27 år iår, du e ju född 83.
Jag tänker till........Ja visst..
Hur fan kan ja ha missat att jag fyllt 26 år gammal???
Hahahah
Kanske för att 2009 var ett skit år?
2010 har iafl börjat skit bra och kommer sluta ännu bättre enligt mina planer=)
Och ja..Erik fyller alltså 28 år gammal då han e född 1982 PUNKT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0