Jaaaaaaaaaoooo vad har hänt i veckan dÅ?

Måndag:
Jobb och jackprovning på Hägglund med Erik...

Tisdag:
Jobb inventering på Lindex. Därefter hem och en jävla massa mys med valparna=)
Vann ett par Leopard Uggs på Tradera!!

Erik sa URRK!!Mia säger ggrrr soo leooo=)
Onsdag:
Jobb.
Hade bokat upp fika med Frida men snö stormen höll mej hemma...
På kvällen tog vi bilen mot filmstaden och såg Snabba Cash..Mkt bra film..tråkig i vissa partier.

Ett stort MINUS till personalen.
Då vi kommer in i salongen stinker det Alkis Urin..Big Time!!
En anställd kommer in å säger att det ska fixas och att de e bara att vi står ut i doften och betalar fullt pris utan kompensation elelr lämna lokalen och få pengarna tillbaka.
När man har laddat upp med snarra, chips mm Så drar man ju knappast ut i snöstormen då man redan lagt ut pengar på gott, bensin, och tid?
Nä less jag blev..Satt och käkade så länge de bara gick med öppen mun för att slippa den äkliga doften. När jag sen blev Propp Mätt så satte jag min Rosebud Mint I Näsan..Funkade fiiiint=)
(var tydligen inte urin sägs de,...i dontbelive)

Torsdag:
Jobb.
Fortfarande snö kaos.
Erik drog med mej till hägglunds IGEN för att prova pjäxor.
Jag sa alri mer jag går in med dej dit igen. Han testar nämligen ALLt!(tar förjävla tid)
Så jag knatade in på Åhlens och införskaffade mej en fin svart burk med vita fjärilar på som jag har Frolics i till hundarna åså en liten svart väska aka" turist väskan".
Avlång med två fack som rymmer de mesta man kan tänkas behöva=)
Shopping: Tummen Upp!

Fredag:
Jobb.
Träffade en köpare till Alvin..=(
På kvällen blev de häng här..
Först bjöd Erik mej på Waldorf där vi fick helt otroligt god mat och bra service!!!=)
SKulle åka förbi Willys på hemvägen och köpa dipp å grönsaker men då ringde Elli å Johan och stod redan vid vår dörr. Men som tur var hade dom hunnit gardera upp med glass, mint choklad och ananas som vi mummsade på istl=).
Maries hår färgades.

Vägde valparna..

 
Sen drack Karin två öl och skulle klippa mitt hår.
Det gick ju bra??tills jag hör..oj vad kort de blev och jag känner på mina slingor som inte blivit etappaer utan är rakt avklippt ca 5 cm högra upp än på andra sidan som redan var min MAX gräns att hon fick klippa..haha ja tur håret växer ut=)

Lördag:
Ledig: Dagens outfit.

Drog med gänget till Boden galleria...Kasst...typ sju butiker i en super fin fräsch galleria.
Fiken var knök fulla men i butikerna var de i princip öde..vi plus någon få till i vissa.
Tog oss ingefär en kvart att gå igenom alla butiker och en 20 minuter satt vi på Cafe Opal och åt grymmt STORA goda mackor=).
Med lite tid över svängde vi förbi Dollar store i Boden..
Vi tjejjer var GRYMT imponerade över denna butik som slog Luleås butik med  mängder.
Stor lokal, påfyllt, billigt, mkt.. ja ta mej fan dom hade ALLT!
Bästa köpet : en flytväst till Tingy!!!!Som jag letat=)

På kvällen var jag bjuden på tjej häng hos Friis men eftersom de e första helgen på veckor som Erik är hemma så ville jag hitta på nå med honom så vi blev bjudna på middag hos KArin och Gotland.
Kvällens outfit:


Kvällens mat.


Drack några Corona med lime men kvällen avslutade vi kring 12 hemma på malmudden=)






Söndag:
Idag har vi vaknat upp nyktra och utvilade...Vädret gjorde oss fett uttåkade så vilken tir vi hade att Anntso fyller år idag så vi brummade bilen med valparna och fick oss en fika där=)
Sen har jag i princip bara suttit i soffan å degat...soft dag med andra ord.
Imorgon arbet och stägning så e hemma kring 9..hujja..

Hade mer att bju å¨men nu ork j inte skriva nå mera!!!!

 



Kommentarer
Therese

Har du hittat köpare åt båda eller ska du behålla en? =)

2010-02-01 @ 17:30:05
Mia

Båda är sålda=(

2010-02-01 @ 21:51:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0