Stormigt värre.........

Jag tror nog inte att det bara är mina hundar som vägrat gå ut idag???
Fy faan alltså..
Värre väder än sist de va 30 minus grader..
Nu blåser ju fan små råttorna bort!
Gör ju nog ont i ansiktet på en själv så hur fan ska de kännas för dom små??
Ger dom mindre mat så hoppas jag dom kan avstå från att kissa å bajsa inne för mkt..
Varit ut tre gånger idag redan och Donna har bara Kissat en gång.
Tingy poppade direkt han kom utanför dörrn sen fort in som fan!!
Tycker synd om dom=(..

Men över till roligheter!!
Trots mitt illamående så ska vi trotsa vädret och gå på bio.
Se "luftslottet "nånting..inte så brydd..inte så insatt..
Tydligen den tredje och sista filmen av ..ja va fan hette den där första obehagliga??
HUr som helst så är jag så himla sugen på varma chips!
Och en vanliga jävla cola ska jag dricka så jag håller mej vaken=)..
Blir ju gänget som går så man får hålla skenet uppe och ignorera förkylningen som smyger sej på!!
Alltid kul att hitta på saker allihopa=)

Minnen från en härlig sen sommar kväll....Käraste vänner=)





'


Mer äventyr kommer de att bli!!!!!!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0