Gnistan försvann!

Men idag har den liiiite kommit tillbaka...
Det har hänt så mkt tråkigheter i mitt liv att jag inte orkat blogga eller ens låtsas vara glad.....
Vem vill läsa inlägg om att jag bara gråter??

HUr som helst så träffade jag syster och Edwin idag för lite minigolf..
Vädret var blandat sol, moln och duggregn...Kom hur som helst tvåa med bara en poängs skillnad=)
Wihoo!!
Efter de cyklade jag förbi mor och styvfar på östermalm å satt å drack kaffe åså kom solen fram..skööööönt.
Mammsen hade köpt ett så fint linne så bara vart tvungen att köra förbi stan å kolla.mamma följde med men de blev dyrt för mej=)
Kom hem med två t-shirtar (vitt & svart), ett grått linne, grön kjol  och till kjolen ett fint blommigt linne från Bik Bok=)...Tok nöjd över alla köp=)
Åså en sväng förbi systemet. Vitt vin box åså några Corona som jag svept nu på balkongen i solen=)
Ikväll ska jag städa smink lådorna och annat shiit...Jobb hela heeeeeeeeeeeeela helgen.
Cash!
Puss och ta hand om er!
 
(erik har tatt kameran till övertorneå i tron om att han ska fota annat än snygga kläd och supar bilder.
Därav inga nya bilder=(. )


Kommentarer
Ida

Vad jobbigt med tråkigheter! Hoppas att det löser sig till det bästa! Kramar

2010-07-09 @ 23:26:05
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0