Hej hopp galopp!!

Snart har de gått en vecka sedan Frida bjöd hem mej på middag och fest!
Jag bangade inte denna gång trots jobb på torsdagen=)

Det bjöds på kyckling med grädde, spenat soltorkade tomater och färsk pasta!!

Mums!!!Så här gott tyckte brullorna att de var..ja eller jag med men jag har ju laktos mage så fick avstå slurperiet=)

Resten av kvällen bjöds på öl och vin glas efter vin glas.

Tjej fjanterer=)

En galen cykeltur till färjan!

Åså färjan då så klart som var knök fullt=)!

Kul som bara den hade vi och hoppas att vi snart hittar på nå sånt kul igen=)
Bilderna är lånade från Fridas BLOGG...Då jag blev utan kamera =(
Hej Svejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0