Vilken härlig kväll!!

Hahaha så roligt vi haft!!=)
Fick ett oväntat besök av syster med karln.
Pratat strunt och druckit ett glas öl...
Diskuterade hundar, raser osv och skulle visa systers gamla rottweiler Sally..
Slutatde med att vi bläddrade igenom fotoalbum efter fotoalbum och NIklas har suttit och skrattat åt oss och alla våra roliga äventyr!=)
Syrran satt å var glad över åh kolla där vad smal jag var, och kolla där vad snygg jag var medans jag var en runda going förr tiden som knappt kände igen mej själv som 70 kilosare!
And so where the days of my life.............
Kul har vi haft iafl=)

Syskonen Landström Julen 2007


Tråkigt bara för lille brorsan att han varit aldeles för liten för att hänga med på våra äventyr=)
Men vi har haft några roliga "vuxna" år ihop oxså=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0