En dag med Anniz!!!

Idag har jag hängt med gravida Anna!
Hon är beräknad 4-6 juli så man får passa på nu=)
Efter mkt besluts ångest så satsade vi på en lunch på Mat och Prat.
Tanken var först att sitta ute men blåsten är så jäklans KALL!
Vi tänkte en glass ute efter lunchen men vi blev så mätta så de skippades=)
Blev lite häng på nya park plätten istl=)




Lite shopping blev de oxså trots att jag inte tänkte gå i någon butik.
Ovanligt=)?
Hade planerat att köpa en tillfällig berlock charm till mitt nya Thomas Sabo halsband...

(Köpte en stjärna för jag är ju en sa jag glatt!)

Men så hittade jag sjalar, lila och rosa. Svalor örhängen, två berlocker och en ny mascara=)

Allt på rea så klart!



Kommentarer
Anna-Karin

Sååå goding, du köpte halsbandet! ;) visst är det loooooovely! ;D

2010-07-01 @ 00:21:15
URL: http://akf.blogg.se/
Anna-Karin

Hehe åååh ett fynd!;)

Ja men oj då måste det varit en dyr kombination i ditt halsband, mitt kostade ju inte ens en tusing nytt :)

Kedjan kostade 149 kr, bling-ringen 398 kr och bling-stenen 298 kr :)

2010-07-01 @ 11:13:51
URL: http://akf.blogg.se/
Jennie

hej!



Jag undrar vilken tjocklek och längd du har på Sabo kedjan den satt så fiiiint på dig.



MVH Jennie

2010-09-01 @ 13:22:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0