God morgon alla!

Sitter i övertorneå och kollar ut genom fönstret där regnet öser ned......
Vi har spenderat hela helgen här=)
I fredags åkte vi till Hiervijärvi för en båt tur å lite fiske.....




Jag var galet trött efter veckans arbetspass så slocknade fortare än snabbast när vi kom hem!
Vaknade upp av att min läpp kändes konstig, avdomnad och uppsvullen.
Va faaaaaaaan..Det e nå med min läpp säger jag till Erkan som konstaterar att min högra sida är fett uppsvullen..
haha jag har alltså blivit mygg biten undernatten och rejält!
Vi snackar restylane fyllning av halva läppen haha
Så nu har man testat på de med=)


Efter frukosten drog vi till bya huset aka jakt stugan som ska målas om. så gulliga jag =)hjälpte till att skrapa byggnaden...sjukt jobbigt och iomed att solen försvann dök myggen upp.

Tur jag hade med oss myggspray. Men de hjälpte inte mot knotten så mygghatten fick åka fram=)


Suck så less man kan bli.........Skrivit längsta inlägget åså dör datorn för att sladd hålet e glappt åså sparas inte allt...
Jag ork inte skriva om så bjuder på lite fula bilder..
ciao....../en butter Mia


Utrustad för bygg och mot mygg!!Myggsprayet i fickan..Alltid redo!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0