Ja då vare allt från mej!

För en vecka framöver befinner jag mej i regniga? Alanya.

Måndag
2010/07/06

Växlande molnighet 24 ° Svag vind, 4 m / s från syd

Växlande molnighet. Svag vind, 4 m / s från syd. 0,4 mm regn per dag.

Tisdag
2010/08/06

Växlande molnighet 22 ° Lätt vind, 1 m / s från sydost

Växlande molnighet. Lätt vind, 1 m / s från sydost. 0,4 mm regn per dag.

Onsdag
2010/09/06

Regn 23 ° Svag vind, 2 m / s från syd-sydost

Rain. Svag vind, 2 m / s från syd-sydost. 0,8 mm regn per dag.

Torsdag
2010/06/10

Växlande molnighet 22 ° Lätt vind, 1 m / s från syd-sydost

Växlande molnighet. Lätt vind, 1 m / s från syd-sydost. 0,8 mm regn per dag.

Fredag
2010/06/11

Regn 23 ° Lätt vind, 1 m / s från sydväst

Rain. Lätt vind, 1 m / s från sydväst. 1,0 mm regn per dag.

Lördag
2010/12/06

Växlande molnighet 24 ° Lätt vind, 1 m / s från syd-sydväst

Växlande molnighet. Lätt vind, 1 m / s från syd-sydväst. 0,6 mm regn per dag.



KUL!!!Vad fasikens ska man då hitta på??
Nå väl vädret har ändrats till o från flera gånger nu så hoppas på några timmars sol varje dag så e ja nöjd=)
Får älska å käka mat resten av tiden!
Några bärs ska väl å gå ned=)
Ikväll blire å packa klart..lämna bagaget hos mor som ska köra oss till Arlanda efter jobbet kl 17.
Jobbar in i de sista=)
Ska färga ögonfransarna och putsa naglarna. Kanske nån fin färg på tårna?=)
Vaxade benen gjorde jag i förrgår då ja va ledig. Passade även på att fota min tatuering nu när den e färdig läkt för er nyfikna att skåda!

(Close up)
Jag e skita nöjd!


ÅÅÅÅÅHHHHH jag verkligen HOPPAS de blir sol så man får lite färg på sej!!
Lill brännan man fick på sej från MAj solen e ju puts väck å jag känner mej direkt glåmig å små fet!
Blä!h
Nä nu ska jag glotta lite FAmily Guy!Best serie=)
Puss å hej ha en trevlig helg ses på nårra 8-9 dar!



Kommentarer
Anna Zentine

Jättefin tatuering! Gillar't!

2010-06-07 @ 15:29:22
URL: http://www.zentine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0