Klädrensning!!

För att få tankarna på annat ikväll så passade jag på att rensa min andra stora garderob!
Donna e så himla go som allti ska vara med mej överallt och hittade ett mysigt ställa mitt bland kaoset!


Blev en stor påse kläder till Sussan och pakade ner lite bas kläder i en låda som jag ändå bara använder ibland.
Det lustiga är att garderoben är minst lika full ännu...
Så här mkt rensade jag bort sist!!!=)

Saker för många många tusentals kronor!Men jag kastade bara sånt som var slitet eller trasigt resten for till Myrorna/Röda korset. =)
Men nog sved de allt!


Kommentarer
Sussi

hehe jag väntar spänt på påsen ;)

2010-06-30 @ 20:18:52
Sofia

Hej hej :-)



Jo det är köpcentrat som är i finland just vid ikea..

Dom hade rea på alla skor 30-60%



Jag känner ju igen vissa på några bilder jag är ju uppifrån juoksengi,

2010-07-01 @ 11:10:34
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Lena

Hej!!

Jag googlade på adidas jacka....För jag letar med ljus o lykta efter en sådan svart med cerise ränder på som du har!!! Var har du köpt den??? Jag VILL HAAAA!! Tacksam för svar via min mailadress då jag som sagt bara hittade dig via google!! MVH Lena

2011-10-03 @ 17:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0