Nåå hujja.........

Första dagen hemma började inte så bra...
Fått besked om att jag fått cell förändringar som måste kollas upp...
Kul.....kanske har man cancer??
Råkade köra på en sten lätt så de blev en repa under Eriks bil..Kul..
Tingys sår på snoppen har övergått till var i ögonen...kul...
Måste ta tag i att skaffa en försäkring på han  nu när han börjat bli gammal...kostnad...kul....
Måste boka tid till tandläkaren då jag nog måste göra en rotfyllning...kul..........
Måste även fixa en gammal plomb som lossnat.....KUL.......
Gästrummet som hade tapetserats om ser för jäkligt ut med massa synliga vita skarvar..lulebo....kul.....
Dammsugare måste inköpas..........kul.........
Det regnar ute...kul........
Kul att komma hem med andra ord!KUL!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Therese

Åhh vad trist! =((

Jag har folksam på Lykke, och hade dem även på Quattro. Tycker de fungerat bra... och så är de inte så saudans dyra. kram

2010-06-15 @ 10:08:49
URL: http://www.theresepersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0