Neeeeeeeeee...Jag skulle ju Inte!

Jag skulle ju bara äta???
Tjo hejsan..jo men visst!
Vara på stan och INTE gå i butiker..Inte Mia style!
Efter dagobert ville Maria strosa stan lite å jag var inte sen med att säga OKEJ!
Spanade ut en grön kjol från Hm som jag e sugen på men ska pröva en större storlek då jag vill ha den längre nu var den kort kort..
Shoppade en födelsedags present till syster, en grå randig tunnstickad höst tröjja från Hm till mej själv, en brun väska från Hm och så en tinted body splash ¨från Hm där med som doftade Grape!Mumma!
PÅ Stadium rean fyndade jag mina efter längtade tränings byxor från Nike.


Har sökt efter storlek small över allt och inväntat påfyllning.
Idag slog jag till på ett par medium..shiit the same lite stora men de var ju REA!!!!=)
Nu äre fan rea stopp!!
Jobbar hela sommarn så de enda jag behöver e höst kläder=)
Nu ska jag baka en paj att ta med till middagen imorrn!

Bara buda tradera lite=)
Puss och Kram!
 


(Gårdagens outfit)
Imorgon inviger jag lite nytt!

=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0